Savoybetting Giriş ve Destek Sitesi

Savoybetting, Türkiye'de hizmet veren güvenilir ve kaliteli bir altyapı ile çalışan bahis sitesidir. Savoybetting lisanslı olup tüm ödemeleri eksiksiz bir şekilde ödeme masrafı almadan kısa süre içersinde gerçekleştirmektedir. Savoybetting bedava bonusları ile kazanmaya başlamak için "Adrese Git" butonuna tıklayarak bahis yapabilirsiniz.
Savoybetting bahis sitesini ifadelerle oyla!

Yorum Gönder

0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Savoybetting bahis sitesini ifadelerle oyla!

Yorum Gönder

Savoybetting YENİ ADRESİNE GİRİŞ YAPMAK İÇİN TIKLA

Savoybetting Yeni ve Güncel Giriş Adresi Kaç?

Savoybetting bahis sitesinin yeni ve güncel giriş adresi savoybetting338.com'dur. Savoybetting bahis sitesine doğru adres üzerinden giriş yapmak için savoybetting338.com adresinden yararlanın. savoybetting338.com adresi sitemizde her zaman güncellenmektedir. Sadece sitemizi takip ederek Savoybetting bahis sitesine doğru ve güncel adresten giriş yapabilirsiniz.

Savoybetting Güvenilir Bir Bahis Sitesi Mi?

Evet, Savoybetting güvenilir, lisanslı ve kaliteli altyapı ile çalışan bir bahis sitesidir. Savoybetting bahis sitesinde güvenilir bir şekilde bahis alıp, site içerisinde ki tüm işlemlerinizi hiç bir sorun yaşamadan kısa süre içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.

Savoybetting Şikayet Çözüm Oranları

Toplam Şikayet Sayısı
20
Şikayet Çözüm Yüzdesi
%86
Sorun Çözüm Hızı
35
Sitenin Hız Oranı
% 30
Siteye Genel Puan
21

Savoybetting Yeni ve Güncel Giriş Adresi Kaç?

Savoybetting bahis sitesinin yeni ve güncel giriş adresi savoybetting338.com'dur. Savoybetting bahis sitesine doğru adres üzerinden giriş yapmak için savoybetting338.com adresinden yararlanın. savoybetting338.com adresi sitemizde her zaman güncellenmektedir. Sadece sitemizi takip ederek Savoybetting bahis sitesine doğru ve güncel adresten giriş yapabilirsiniz.

Savoybetting Güvenilir Bir Bahis Sitesi Mi?

Evet, Savoybetting güvenilir, lisanslı ve kaliteli altyapı ile çalışan bir bahis sitesidir. Savoybetting bahis sitesinde güvenilir bir şekilde bahis alıp, site içerisinde ki tüm işlemlerinizi hiç bir sorun yaşamadan kısa süre içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.

Savoybetting Şikayet Bilgileri

Toplam Şikayet Sayısı
20
Şikayet Çözüm Yüzdesi
%21
Sorun Çözüm Hızı
76
Sitenin Hız Oranı
% 70
Siteye Genel Puan
84

Savoybetting Para Yatırma Limitleri ve Yöntemleri

Yatırım Yöntemi
En Az
En Fazla
Papara
20 TL
10.000 TL
Banka Havalesi
100 TL
10.000 TL
Cepbank
20 TL
1000 TL
Ecopayz
20 TL
100.000 TL
Qr Kod
20 TL
4000 TL
Bitcoin
20 TL
100.000 TL
Kredi Kartı
200 TL
1000 TL
Paykasa
10 €
10.000 €

Savoybetting Para Çekme Limitleri ve Yöntemleri

Çekim Yöntemi
En Az
En Fazla
Papara
100 TL
10.000 TL
Banka Havalesi
100 TL
10.000 TL
Cepbank
100 TL
10.000 TL
Bitcoin
100 TL
10.000 TL
Bonus Adı
Maksimum
Hoşgeldin Bonusu
999 TL
Çevrim Şartsız Yatırım Bonusu
350 TL
Spor Kayıp Bonusu
Limitsiz
Casino Discount Bonusu
699 TL

Savoybetting Para Yatırma Limitleri ve Yöntemleri

Yatırım Yöntemi En Az En Fazla
Papara
20 TL 10.000 TL
Banka Havalesi
100 TL 10.000 TL
Cepbank
20 TL 1000 TL
Ecopayz
20 TL 10.000 TL
Qr Kod
20 TL 4000 TL
Bitcoin
20 TL <100.000 TL
Kredi Kartı
200 TL 100 TL
Paykasa
10 € 10.000 €

Savoybetting Para Çekme Limitleri ve Yöntemleri

Çekim Yöntemi En Az En Fazla
Papara
20 TL 15.000 TL
Banka Havalesi
50 TL 10.000 TL
Cepbank
30 TL 5.000 TL
Bitcoin
100 TL 10.000 TL

Savoybetting Bedava Bonusları

Bonus Adı Miktar
Hoşgeldin Bonusu
999 TL
Çevrim Şartsız Yatırım Bonusu
750 TL
Spor Kayıp Bonusu
Sınırsız
Casino Discount Bonusu
Sınırsız
Savoybetting alt yapısı nedir?
Savoybetting Lisansı Var Mı?
Savoybetting Bonus Veriyor Mu?

Savoybetting bahis sitesinde150 TL üyelik bonusu vardır. Üye olarak Savoybetting bonuslarından yararlanabilirsiniz.

Savoybetting Twitter Üzerinden Yapılan Yorumlar
MRAOG2
@canselkemiksiz zuhahah savoybetting değil mi burası abla? Banko maç var mı abla yazsana arada
Savoybetting Şikayet ve Yorumları
ugury63
Saat öğlen 13 04 verdim çekim islem sirasi dendi yok hep 23 30 da iptal edil di ödenmedi tekrar verdik çekim saat 03 13 hala ayni sorun bnce yatirmayin bu siteye onca hızlı çekimi olan site varken
bilaly44
Saçma sapan bahanelerle parayı geç gönderiyor ve saçma sapan Bonus kuralları ile kazanılmış hakları iptal ediyorlar tavsiye etmiyorum.
Destiny0405
Gece 11 12 gibi cekim talebi verdim. 7 24 aninda cekim diyorlardi. Özellikle sordum hesaba gececek mi diye merak etmeyin dediler yattim kalktim hesaba gecmemis. Defalarca baglanmama ragmen hep bi bahanelerle sabah 8e kadar oyun oynamaya itmeye calistilar. Bakin o kadar site varken bulasmayin bunlara. Hepimiz bu yolun yolcusuyuz ve oynuyoruz bu mereti. Gidin baska sitede oynayin paranizi kaptirmayin Size tavsiye veriyorum benim canim yandi sizin yanmasin. Akliniz varsa uzak durun...
barisy78
Bu bahis sitesi ortada hiçbir şey yokken 2450 TL parama el koydu biraz önce kredimerkuri kullanıcı adıyla oynadığım oyundan beni atti ve çekim işlemi yaptirmiyo büyük dolandırıcılık bu yapilan aslaa oynanmamasi gereken bir site
ugury63
Saat öğlen 13 04 verdim çekim islem sirasi dendi yok hep 23 30 da iptal edil di ödenmedi tekrar verdik çekim saat 03 13 hala ayni sorun bnce yatirmayin bu siteye onca hızlı çekimi olan site varken
bilaly44
Saçma sapan bahanelerle parayı geç gönderiyor ve saçma sapan Bonus kuralları ile kazanılmış hakları iptal ediyorlar tavsiye etmiyorum.
Destiny0405
Gece 11 12 gibi cekim talebi verdim. 7 24 aninda cekim diyorlardi. Özellikle sordum hesaba gececek mi diye merak etmeyin dediler yattim kalktim hesaba gecmemis. Defalarca baglanmama ragmen hep bi bahanelerle sabah 8e kadar oyun oynamaya itmeye calistilar. Bakin o kadar site varken bulasmayin bunlara. Hepimiz bu yolun yolcusuyuz ve oynuyoruz bu mereti. Gidin baska sitede oynayin paranizi kaptirmayin Size tavsiye veriyorum benim canim yandi sizin yanmasin. Akliniz varsa uzak durun...
meliss
Türkiyede sorun yaşamıyacağınız en güvenilir site savoybettingdir. Yıllardır bu sitenin üyesiyim hiç sorun yaşamadım onlarca yatırım , çekim işlemi yaptım ve bir çok arkadaşımı da üye yaptım.Teşekkür ederim Savoybetting
barisy78
Bu bahis sitesi ortada hiçbir şey yokken 2450 TL parama el koydu biraz önce kredimerkuri kullanıcı adıyla oynadığım oyundan beni atti ve çekim işlemi yaptirmiyo büyük dolandırıcılık bu yapilan aslaa oynanmamasi gereken bir site
BİTcoins
Arkadaşlar savoybettinge uzun zamandır üyeyim sitedeki promosyonlar güzel , call center hizmeti var bir sorum oldugunda hemen ilgileniyorlar çekimlerde max 30 dk içerisinde hesabınızda oluyor. 2016 dan beri d para cekmeye devam edıyorum kazandıran bir site pes etmeyin yeter
casinod
Hayatımda gördüğüm en iyi destek ve müşteri hizmeti burda. Kim ne derse desin karalamak içindir. Hafta içi haftasonu 50 000 Tl çekim veriyor bana , limitler takılsa bile acıyorlar. Çekimler en hızlı şekilde papara ve eft saati banka. Bonuslar desen zaten inanılmaz. Asla paran kalmaz. 6 yıldır aktif oynuyorum
mucahidp
Öncellikle arkadaslar dikkantli olun bu site gerçekten dolandırıcı kesinlikle girmeyin ben para yatırdım paramı çekmek çevrimi herşeyi tamamladım cekim talebi olusturdum çok saçma sapan yurt dışı numarasına kimliğimin fotorafı ve kendi resmim istiyorlar aksi takdirde bakiye hesaba gecmez diyorlar bende kimlik bilgilerimi anne isim kısmını gizleyerek seri numarası gizleyer attım tam bilgileri istiyorlarmıs size tavsiyem bunlar harbi dolandırıcı oyun icin demiyorum basınıza daha buyuk dertler gelmesin tavsiyem ben paramı icerde bırakıp cıktım hic onemli degil sakın kimlinizi falan vermeyin kesinlikle
onurd
İki çekim yaptım ödeme yapıyorlar yarım saat içinde hesaba düştü güzel site 1 puan kırma sebebim oranları düşük olmasıdır. Denemeye değer
meliss
Türkiyede sorun yaşamıyacağınız en güvenilir site savoybettingdir. Yıllardır bu sitenin üyesiyim hiç sorun yaşamadım onlarca yatırım , çekim işlemi yaptım ve bir çok arkadaşımı da üye yaptım.Teşekkür ederim Savoybetting
cetiny
Arkadaşlar savoybetting ödeme , para yatırma konularında sıkıntısız fakat kazanma şansınız yok ben yıllardır oynuyorum zaaflarima yenik düşüyordum hayatımda gördüğüm en sahtekar site. Özellikle poker oyunu oyununda bitiriyorlar sizi , oyuncu oynatiyorlar , sistemle oynuyorlar. Örnek; kasa miktariniz yükselince saniyede alıyorlar. Yani size 2 tane as ( birli) veriyorlar oyunlar açılıyor giriyorsunuz vs sonra yere bir tane as (birli) 2 tane 8 li açılıyor yani full oldunuz tamam diyorsunuz el sizde karşı taraf vuruyor sizde giriyorsunuz garanti ya bu büyük oyunda oluyor 1000 20000 potlu oyunda. Sonra restlesiyorsunuz ve eller açılıyor diğer oyuncuda 2 tane 8 li var yani kare oluyor o oyunda tam 30 bin verdim yani kazanma şansınız yok milleti dolandiriyor çocukları. Benden bu kadar gerisi size kalmis
BİTcoins
Arkadaşlar savoybettinge uzun zamandır üyeyim sitedeki promosyonlar güzel , call center hizmeti var bir sorum oldugunda hemen ilgileniyorlar çekimlerde max 30 dk içerisinde hesabınızda oluyor. 2016 dan beri d para cekmeye devam edıyorum kazandıran bir site pes etmeyin yeter
casinod
Hayatımda gördüğüm en iyi destek ve müşteri hizmeti burda. Kim ne derse desin karalamak içindir. Hafta içi haftasonu 50 000 Tl çekim veriyor bana , limitler takılsa bile acıyorlar. Çekimler en hızlı şekilde papara ve eft saati banka. Bonuslar desen zaten inanılmaz. Asla paran kalmaz. 6 yıldır aktif oynuyorum
mucahidp
Öncellikle arkadaslar dikkantli olun bu site gerçekten dolandırıcı kesinlikle girmeyin ben para yatırdım paramı çekmek çevrimi herşeyi tamamladım cekim talebi olusturdum çok saçma sapan yurt dışı numarasına kimliğimin fotorafı ve kendi resmim istiyorlar aksi takdirde bakiye hesaba gecmez diyorlar bende kimlik bilgilerimi anne isim kısmını gizleyerek seri numarası gizleyer attım tam bilgileri istiyorlarmıs size tavsiyem bunlar harbi dolandırıcı oyun icin demiyorum basınıza daha buyuk dertler gelmesin tavsiyem ben paramı icerde bırakıp cıktım hic onemli degil sakın kimlinizi falan vermeyin kesinlikle
onurd
İki çekim yaptım ödeme yapıyorlar yarım saat içinde hesaba düştü güzel site 1 puan kırma sebebim oranları düşük olmasıdır. Denemeye değer
mehmetalip
Berrrrr bat bi bahis sitesi. Oynamak icin havale grectigim paranin ustune kondular. Yillardir jer siteden oynadim ama boyle bir seyi ilk defa goruyorum. Bu dolandiricilik baska bir sey degil. Size yolladigim paranin ustune nasil konarsiniz ya. Kim nasiplenecekse bi tarafindan cikar umarim

Savoybetting Kaldırılan Giriş Adresleri

savoybetting338.com Aktiflik Durumu
savoybetting335.com 6 gün önce
savoybetting334.com 2 hafta önce
savoybetting333.com 2 hafta önce
savoybetting322.com 3 hafta önce
savoybetting321.com 1 ay önce
savoybetting320.com 1 ay önce
savoybetting319.com 1 ay önce
savoybetting318.com 1 ay önce
savoybetting317.com 1 ay önce
savoybetting315.com 1 ay önce
savoybetting314.com 2 ay önce
savoybetting313.com 2 ay önce
savoybetting312.com 2 ay önce
savoybetting311.com 2 ay önce
savoybetting310.com 2 ay önce

Savoybetting güncel giriş adresi savoybetting337.com olmaktadır. Savoybetting bahis sitesine doğru adres üzerinden dilediğiniz cihaz üzerinden giriş yapabilirsiniz. Mobil giriş veya dilediğiniz cihaz üzerinden giriş yapabilmek için Savoybetting adresini kullanabilirsiniz. Savoybetting bahis sitesinin doğru adresini öğrenmek için sitemizin sozlukscripti.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

savoybetting337.com adresi sitemizde her zaman güncellenmektedir. Savoybetting bahis sitesine doğru adresi öğrenmek için sadece sitemizi takip etmeniz yeterlidir.

savoybettingsavoybetting girişsavoybetting 132savoybetting130savoybetting 134savoybetting şikayetsavoybetting140 comsavoybetting 136savoybetting tvsavoybetting 139 Site Haritası

Savoybetting sitesi bütün giriş adresleri sozlukscripti.net ekibi tarafından anlık olarak takip edilmektedir. Doğru adres için bizleri takip etmeniz yeterlidir.